Zwrot zamówienia

Rozumiemy, że czasem produkt może nie spełnić Państwa oczekiwań lub okazać się nietrafionym wyborem.
Przykro nam, że muszą Państwo skorzystać z opcji zwrotu — zależy nam jednak, aby ten proces był dla Państwa jak najprostszy i bezproblemowy.

Dziękujemy za zrozumienie i mamy nadzieję, że w przyszłości ponownie spełnimy Państwa oczekiwania.

Planujesz zwrot? Przeczytaj

Warunki i termin zwrotu

Na dokonanie zwrotu mają Państwo 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwrotowi podlega towar w stanie niezmienionym, zgodnie z regulaminem sklepu.

Zwrot płatności i wymiana produktu

Zaleca się dołączyć paragon lub podać numer faktury. Zwrot wpłaty realizujemy przelewem bankowym w ciągu około 5 dni roboczych od przyjęcia zwrotu. Jeśli chcą Państwo wymienić produkt, prosimy najpierw dokonać zwrotu, a następnie złożyć nowe zamówienie.

Wyjątki od możliwości zwrotu

Zwracamy uwagę, że prawo do zwrotu nie obejmuje towarów wyprodukowanych według indywidualnych specyfikacji konsumenta. Szczegóły znajdują się w regulaminie sklepu.

Służymy pomocą

W celu dokonania zwrotu zamówienia prosimy o kontakt przez uzupełnienie formularza poniżej, telefon, wiadomość e-mail lub Chat Online

+48 (56)300 2005

Dział Obsługi Klienta

Zadzwoń - pracujemy od 8:00 - 16:00 w dni robocze

sklep@hapies.pl

Wyślij do nas tradycyjną wiadomość e-mail lub skorzystaj z formularza poniżej.

Live Chat

Rozpocznij rozmowę z naszym konsultantem przez czat online. Proste i przyjemne!

Nasze biuro

Biskupia 14, 86-200 Chełmno, kujawsko-pomorskie, POLSKA

Formularz kontaktowy

*Pola wymagane