Regulamin świadczenia usługi obioru towaru zamówionego za pośrednictwem Portalu internetowego prowadzonego przez Danhoss
I. Definicje
Regulamin – niniejszy regulamin określający warunki wykonywania usługi świadczonej przez Kuriera na rzecz Klienta, spełniający wymagania o których mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Portal – elektroniczna platforma do składania zamówień w Sklepie.
Sklep – stacjonarny punkt sprzedaży znajdujący się w Chełmnie, przy ul. Łunawskiej 34, w którym można składać zamówienia przy użyciu Portalu i zawierać umowy sprzedaży na oferowany Towar;
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, dokonująca zamówień Towaru w ramach Portalu.
Kurier - osoba, której Klient udzielił pełnomocnictwa do odbioru w jego imieniu Towaru ze Sklepu.
Towar - produkty prezentowane w elektronicznej platformie, które można nabyć w Sklepie;
Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towaru w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy DANHOSS Drążkowski Sp.K. z siedzibą w Chełmnie (dalej Danhoss), a Klientem, realizowana w Sklepie.
II. Zasady wykonania umowy
2.1. Regulamin określa zasady zawierania i wykonywania przez Kuriera usługi odbioru Towaru zamówionego przez Klienta ze Sklepu przy użyciu Portalu.
2.2. Klient akceptując Regulamin zleca Kurierowi odebranie ze Sklepu zamówionego Towaru i dostarczenie Towaru na wskazany przez Klienta adres.
2.3. Klient oświadcza że jest osobą pełnoletnią. Kurier jest uprawniony to podjęcia niezbędnych środków w celu zweryfikowania oświadczenia Klienta dotyczącego jego wieku.
2.4. Kurier nie wyda Towaru osobie, której zachowanie wskazuje, że jest nietrzeźwa.
2.5. Akceptując Regulamin Klient udziela pełnomocnictwa do odbioru zamówionego Towaru.
2.6. Za wykonaną usługę Kurierowi przysługuje wynagrodzenie:
- w wysokości 14,90 zł w przypadku płatności elektronicznej,
2.7. W przypadku wyboru przez Klienta opcji płatności przy odbiorze Towaru, Kurier zapłaci za Towar w Sklepie. Klient obowiązany jest zwrócić Kurierowi zapłaconą cenę najpóźniej w momencie zapłaty wynagrodzenia za wykonaną usługę.
III. Prawo odstąpienia
3.1. Klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej zgodnie z postanowieniami Regulaminu do momentu odebrania przez Kuriera Towaru ze Sklepu.
3.2. W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia Towar będzie wydany wyłącznie w Sklepie osobiście Klientowi lub innej umocowanej przez niego osobie.
3.3. Prawo odstąpienia wykonuje się poprzez złożenie stosowanego oświadczenia Kurierowi: pisemnie na adres siedziby lub elektronicznie.
3.4. W przypadku odstąpienia, Klientowi zostanie zwrócone pobrane wynagrodzenie Kuriera. Zwrot nastąpi w ten sam sposób, w jaki nastąpiła zapłata.
IV. Postanowienia końcowe
4.1. Akceptując Regulamin, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych zawartych w złożonym zamówieniu dla potrzeb niezbędnych do realizacji zawartej umowy – zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
4.2. Akceptując Regulamin, Klient oświadcza, że zapoznał się z Klauzulą Informacyjną w zakresie przetwarzania jego danych osobowych w myśl przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).